3 maanden Zuid-Amerika (eind 2008)

Na onze wereldreis in 2002 en vele mooie vakanties in de afgelopen jaren (zie onze reissite www.traveljunkies.nl)washet eind van het jaar 2008 zover: Leo heeftzijn volgende droomreis gemaakt (in 3 maanden Zuid-Amerika door).

Het drukke reisprogramma stond al een tijdje vast. In eerste instantie kon en wilde Rosalie niet mee. Maar gelukkig heeft Rosalie zich bedacht

Laughing
mede omdat haar tweede studie jaar eerder begint dan verwacht (en omdat ze me niet zo lang kan missen). Rosalie ging dan ook de eerste weken mee op reis!!!!!!

We begonnen onzetrip op 26 september met een (semi) georganiseerde rondreis door Ecuador. We vlogenaansluitendnaar de wereldberoemde Galapagos-eilanden. Open rond deze eilanden leven,zowel boven- als onderwater, vele bijzondere dieren.Leoheeft tijdens hetduikeneindelijk zeeleeuwen, manta's en enkelehamerhaaien gezienNatuurlijk bezochten we ook enkele eilanden op zoek naar de blauwvoet Van Gent en de Galapagos schildpadden. Na deze reis vloog Rosalie terug naar Nederland en reisdeLeo door naar Peru.

Vanuit Ecuador had ik een aantal dagen de tijd om inLima (de hoofdstad van Peru) bij te komen. Hierna startte er een georganiseerderondreisZuid-Peru, Bolivia en Chili met een international gezelschap. Deze reis eindigde in Santiago de Chili.

Vanuit Santiago vloog ik naar mijn droombestemming Paaseiland.

Via Santiago door naar Buenos Aires (Argentinië) voor een rondreis door Patagonië. Terug in Buenos Aires reisde ik verder door Uruguya naar de prachtige watervallen bij Foz do Iguaçu (Brazilië), om de reis af te sluiten in Rio de Janeiro!

Tijdens de reis heb ikmijn nieuwste reisverslagen en foto's op deze site te gepubliceerd.

Alvast veel lees- en kijkplezier toegewenst,

De Traveljunkies Leo en Rosalie
www.traveljunkies.nl

Reacties

Reacties

Marja Immers

zo leo dat had je nog niet vertled de eerste weken samen met Rosalie wel zo gezellig toch ik ben dan al weer terug uit brazilie en oostenrijk Fijne tijd

Lex

Hee Leo,

Klinkt weer als een geweldige reis en ervaring !! Ik volg jullie op de voet en wens jullie heel veel plezier maar vooral een geweldige belevenis toe.

Groeten van Lex, Marjon, Finn en Seth

Ad en Anja (AB Travel)

Gezellig dat jullie het eerste gedeelte samen kunnen reizen.
De Galapagos eilanden (en ook de rest van Ecuador) zijn geweldig!
We zullen jullie online volgen.
Heel veel plezier!

loes & andy

heeeel erg veel plezier daar! vooral genieten en alle tips en mooie (duik)spots voor ons onthouden!
grz loes & andy

klaas

Hallo Leo en andere reisfreaks:)
Mjin vriendin en ik willen volgend jaar 4 maanden door Zuidamerika reizen. We zijn vijftigers en willen graag natuur (dieren) en lokale bevolking ontmoeten ( niet perse in die volgorde overigens)Zijn er nog suggesties over de route? Geen trekking maar low budget overnachten , eventueel auto huren of openbaar vervoer/vliegen . de do's en dont's plus de bezienswaardigheden van de diverse landen, we horen het allemaal graag! deze site geeft leuk beeld maar hoe meer hoe beter! info naar : klaasenanne@hotmail.com

sara

ik kom uit chili en mijn broer en zus ook
ik ben ge adopteert

klaas

Ik ben van plan deze reis ook te gaan doen. Kan iemand (Leo, Rosalie of een lezer van dit forum) me vertellen bij wie ze geboekt hebben kosten en dergeljke?
Ik hoor graag op klaasenanne@hotmail.com
Ook een reisgenoot is welkom!Vast bedankt
Klaas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!