De Traveljunkies nu ook op reismee.nl!

Hallo en welkom op onze reislog!

Via Reismee.nlwillen wij uop de hoogte houden van onze nieuwe reisbelevenissen. Op onze eigen site www.traveljunkies.nl hebben wij al veel informatie gepubliceerd overonze wereldreis en bijzondere vakanties. Opde site velereisverslagen, foto's, videoclips en veel achtergrondinformatie en tips. Wijhebben tijdens onze 11 maanden durende wereldreis rondgereisd door Rusland,China, Tibet, Nepal, Zuid-India en doorbijna alle landen in zuid-oost Azie. De laatste drie maandenreisden we veel luxer, namelijk met een camper door Nieuw-Zeeland en Australie.Ook na dezeonvergetelijke en indrukwekkende reis hebben we alweer vele landen bezocht zoalsMaleisie, Costa Rica/Panama, Peru, Bonaire,de Malediven, Egypte en Florida.In september 2007 hebben we een rondreis gemaakt door het prachtige West-Canada (met een camper). In 2008 heeft Leo 3 maanden rondgereisd door Zuid-Amerika. Hij reisde via Ecuador, Galapagos, Peru, Bolivia, Chili, Paaseiland, Argentinië, Uruguay, Paraguay naar Brazilië. Ook 2009 beginnen we weer goed met een snorkel- duikvakantie naar Cebu - Filipijnen.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op onzesite staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zienje graag terug op onze siteen laat gerust af en toe eens een berichtje achter in ons gastenboek!

Leuk dat je met me meereist!

De Traveljunkies Leo & Rosalie

Laurens

Hallo Leo,

Leuk om jullie hier ook te zien. Wij (wereldreis.reismee.nl) hebben jullie reisverhalen voor onze reis ook regelmatig gelezen! Zou leuk zijn om ze hier ook te kunnen lezen!

Mike

He traveljunkies alles goed? ff niets meer gehoord ben benieuwd hoe het met jullie reisavonturen gaat.

Groetjes

Mike

Leo & Rosalie

Met ons gaat alles goed! De Galapagos zijn geweldig. Veel dieren (zowel boven als onderwater) en mooie eilanden gezien. Vandaag vliegen we terug naar Ecuador, een dagje relaxen voordat Rosalie morgen naar Nederland terug vliegt. Ik vlieg overmorgen naar Lima. Binnenkort hopen we weer een verslag en foto´s te publiceren.